Daar ben ik weer

13 oktober 2019 - Setúbal, Portugal

Hallo mensen,

2 weken ben ik nu al weer verder, mede omdat ik vorige week te druk was met school en een paar keer uit was geweest had ik even besloten het nu te posten. Vorige week was de school dus wel echt begonnen, we kregen huiswerk etc.. Maar toch ben ik, samen met 4 andere studenten, woensdags naar

Lissabon geweest. Hier hebben we heerlijk gegeten en een beetje rondgelopen door stad. In de avond moest Ajax spelen, dus hebben we een café opgezocht waarin we de wedstrijd hebben gekeken. Tegen Valencia die natuurlijk gewonnen werd door Ajax. Ja het was erg gezellig!

die zaterdag daarna zijn we uit geweest met de halve groep Erasmus studenten en hebben we de volgende dag in de ochtend de ferry & trein teruggenomen naar Setúbal. En raad eens, er was een techno tent in Lissabon, dat was wel even fijn tussen al die Portugese muziek door. Waarschijnlijk gaan we daar volgende week dus weer heen. Het nadeel was wel, je moest €12,- betalen voor entree. De volgende dag, niet de dag na het uitgaan maar de nieuwe week, zijn we met een groepje nog naar het strand geweest nadat we school hadden. Een strand waar ik nog niet was geweest. Dus dat was weer een verassing.. en heerlijk.

Tot slot heb ik samen met Andac de afgelopen dagen het Nederlands en Turks elftal bekeken die moesten spelen deze week. Ook erg gezellig weer met hem. Toen hebben we ook besloten om gister even naar Lissabon te gaan voor wat sightseeing. We zijn naar Torre dé Belém geweest, het winkelcentrum Vasco da Gama en de Starbucks. Het blijkt trouwens in Turkije dat er echt super veel Starbuckses zitten. Had ik geen idee van. In Ankara bijvoorbeeld zitten er al bijna 300. Het was een mooie dag gister waar we veel hebben gezien en hebben gedaan!! Daarna zijn we nog uit geweest met iedereen van de Erasmus om 2 verjaardagen te vieren. Ja, dat was weer mijn week. De schooldingen bestaan vooral uit presentaties en luisteren naar hoorcolleges dus dat loopt allemaal ook wel goed gelukkig.

En als laatst zal ik even zeggen dat ik waarschijnlijk 1 keer in de twee weken nu iets ga plaatsten. Behalve als er echt wat leuks is gebeurd, maar dat horen jullie dan!!

Até a próxima!

FB_IMG_1570835952915IMG20191012193729IMG20191012144707IMG20191012191241IMG20191007135635IMG20191007151448IMG-20191003-WA0030

1. Ingrid Franken:
    13 oktober 2019
    Weer een super leuk verhaal.
  2. Alie Heideveld:
    13 oktober 2019
    Mooi Martijn weer wat jou te horen 1x in de 2 weken is genoeg dank je wel voor dit verhaal
  3. Carla:
    13 oktober 2019
    Weer mooie dingen gezien en gedaan. Vasco da Gama. Ook erg leuk. Nu wel in de gondels geweest ? En eindelijk begint de school een beetje te komen. 1 Foto springt er toch wel uit. De Corsa B . Of is het toch een Corsa C ? 😀
  4. Martijn:
    17 oktober 2019
    Hahaha jaa de Corsa b, stond daar zo mooi dus ik dacht die moet op de foto. Helaas niet in de gondels geweest want het was ook erg winderig die dag